torsdag 1. mars 2012

Og så maler jeg litt igjen....

I helgen fikk vi et nydelig maleri ifra min svigermor og hennes mann Roar. Det er forresten han som er maleren. Det er et vakkert sjømotiv. Jeg så bildet for mange år siden, og falt pladask! Kommer bilde senere.
Da dette bildet kom på veggen, ble det kamp om plassen. Det gamle, røde skapet og maleriet sloss om oppmerksomheten.Her var det bare en ting å gjøre....skaffe maling og skride til verket. Det var også tunge, sorte smijernshåndtak på skapet og jeg var på tur til å kjøpe nye, da jeg syntes det ble litt i meste laget med mørke, dominerende håndtak. Men....det har seg sånn at disse håndtakene er smidd av min bestefar, så affeksjonsverdien er HØY!Det var da jeg satte på meg tenkehetta! Så gikk det opp et lys i knollen min. Quicklack!!!! I gull. Jeg er fornøyd med resultatet!!! Nå henger maleriet og pryder veggen alene med seg selv....ingen slosskamp om oppmerksomheten lenger. Og skapet skinner i ny "kledning" ved siden av, litt mindre prangende.












1 kommentar: