onsdag 28. oktober 2009

Litt forskjellig.

Ukene flyr veldig fort nå.
Vi (Hege, Laila og Lisbeth)var på Quiltemesse i Oslo på lørdag. Desverre ble Inger syk og måtte bli hjemme. Stakkar henner. Du var i tankene våre igjennom hele dagen, skal du vite;-))
Det var en riktig så koselig tur, og som vanlig fikk magemusklene kjørt seg, da det var tett imellom latterkulene.
Har mange bilder derfra, men de får jeg ikke lagt inn på min maskin, så de får komme senere. Bilder fra dagen, kan sees på Lisbeth sin hobbyblog.http://snurfen.blogspot.com/
Der er det også en giveaway.
Ellers så driver jeg og kikker på gamle bilder om dagen. Et dypdykk i Mette's kreative bilder på picasa.
Fant noen bilder av drakten min, som ble sydd i vill frustrasjon etter dårlig service hos Husfliden. Vi var tre damer som kom for å kikke på de rekonstruerte Hedmarksdraktene. Det var så mye om og men, og hit og dit, og at jeg fant ut at dette lager man selv! Som sagt, så gjort.
Jeg gikk på Ellens stoff, og der fikk jeg super hjelpVi plukket stoffer, ut ifra en ide jeg hadde i hodet, og resultatet ble:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar