torsdag 15. oktober 2009

Symøte hos Lisbeth

I går kveld var det symøte hos Lisbeth. Som vanlig ble det servert deilig mat og dessert. Ingen mage som var tom der, nei. Men, kan man spise med lungene? Ta det via spiserøret? Mye tullsnakk var det også, som du kanskje skjønner.
Vi planla tur til Oslo den 24.10. Skal på Quilte, stoff, sy, osv. messe. Det blir koselig. Blir nok ikke rolig i hovedstaden når vi enter "scenen"
Gleder meg til det.
Det ble strikket på forskjellige ting i går. Kluter, sokker og pulsvanter. Snart vinter, serru.
Lisbeth skal ha ny Give Away snart. Jeg vil gjerne vinne denne gangen. Fin premie.
Til LAILA: Du får ikke kommentere!!!!! Du bare vinner!! (men det er deg vel unt)Hun vant utlodningen i går også, men Lisbeth hadde kjøpt inn to gaver, p.g.a Lailas vinnerlykke, så da trekning nummer to ble gjort, ble det gevinst på meg også. Hun har jammen vinnerlykke den dama.
Nå har jeg sittet og sydd litt på ei veske som snart er ferdig. Mye jobb på den.
Håper jeg klarer å få den ferdig i løpet av helgen.
Inger hadde med seg to nydelige duker. Hadde desverre ikke fotoapparatet med meg, men de kan snart sees på Lisbeth sin blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar