fredag 3. juni 2011

Snart ferdig...

Jeg har ikke ligget helt på latsiden, altså. Selv om jeg ikke har blogget. Har sydd nye gardiner til anekset på hytta. Glemte å ta bilder av dem, men de er i blårutet stoff med hjertekanter på. Ble veldig søte om jeg selv skal si det.
Nå er disse også snart ferdig. Bare å lukke kanten og quilte litt så.... Blir en gjeng herlige spisebrikker.


Og imens jeg syr ferdig spisebrikker, broderer jeg noen tepper. Greit å få unna litt jobb ;) Frøken Bernina jobber så bra på egenhånd, bare hun har fått beskjed om hva hun skal gjøre!

1 kommentar:

  1. Det er bra det er noen som gjør litt innimellom. De andre hønene er visst daue???? Har nettopp kommet hjem fra hytta, blåste hjemover. I kveld kommer Magnus hjem etter sin første eksamen for i år. Håper det går godt. Vi snakkes og ses.

    SvarSlett